dagen

dagen
vakna eller vakna å vakna jag va hos virre inatt å ylva va med.
vi åt pizza käka godis å kolla på massa film , Virre somna och Ylva å jag va
uppe hela natten utan en blund (a')
vi åt frukost eller dom så skulle Virre åka till ursand så jag å Ylva cykla till sjölanda sen riktigt mysigt va det mycket folk varmt i vattnet massa getingar(inte lika mysigt)
, ah det beskriver min dag. Nu har jag huvudvärk och mår illa men det går nog snart över :]
adda msn om ni inte har ngt för er ; [email protected]

Ylva gick bakom gardinen men lite av henne kom med iaf :]

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

En riktigt somrig dag, med andra ord. Kan bara inte fatta att du orkade vara uppe hela natten! Puh, jag hade varit sååå slut!



ps. Tack för tipset med sockerbit, får testa det om jag blir stungen fler gånger....ds.

:-)

2008-07-27 @ 22:16:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0